قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۹

دژاگه با وست‌برومویچ به لیگ برتر باز می‌گردد؟

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم وست‌برومویچ انگلیس پیشنهاد دارد.

دژاگه با وست‌برومویچ به لیگ برتر باز می‌گردد؟

به گزارش سراج24، در حالی که دو روز پیش رسانه‌های انگلیسی از پیشنهاد باشگاه العربی قطر به اشکان دژاگه خبر داده بودند، سایت الکاس نیز به این موضوع پرداخته و احتمال عقد قرارداد العربی با بازیکن ایرانی فولام را داده است.

اعلام شده که باشگاه فولام در حال حاضر پیشنهادی به ارزش ۵ میلیون پوند از باشگاه العربی دریافت کرده تا بازیکن ۲۸ ساله ایرانی خود را در نقل‌وانتقالات تابستانی به این تیم بدهد.

فلیکس ماگات، سرمربی آلمانی فولام به مسئولان این باشگاه پیشنهاد داده که برای تقویت تیم و بازگشت دوباره به لیگ برتر با دو بازیکن جدید قرارداد امضا شود که برای این کار بودجه مناسبی لازم است. باید دید با توجه به پیشنهاد العربی او حاضر می‌شود بازیکن ایرانی و بین‌المللی خود را بفروشد تا تیمش را تقویت کند یا دژاگه در این تیم حفظ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برای جذب دژاگه از باشگاه وست‌برومویچ هم پیشنهادی به باشگاه فولام رسیده است و مسئولان این باشگاه در حال بررسی شرایط پیشنهادی از سوی وست برومی‌ها هستند.

 

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••